Na tej stronie można znaleźć informacje i komunikaty Dyrektora Szkoły
Upoważnienie do odbioru dziecka ze szkoły
Procedura wydawania duplikatów
Kalendarz roku szkolnego 2011/2012
Kalendarz Imprez Szkolnych 2011/2012
Procedura wydawania duplikatów legitymacji szkolnej, świadectwa szkolnego oraz
karty rowerowej i pobierania opłat za te czynności w Szkole Podstawowej w
Krasiejowie
Podstawa prawna:
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 14 marca 2005 roku
w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych
druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a
także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranica
oraz zasad odpłatności za wykonywanie tych czynności (Dz. U. Nr 58/2005 poz. 504
z późn. zm. )
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr
225 poz. 1635)
I. Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej.
1. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży oryginału legitymacji szkolnej
rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie
duplikatu legitymacji szkolnej zgodnie z
załącznikiem nr 1 do procedury – do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze
strony internetowej.
2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko
i imię, oraz dowód opłaty skarbowej.
3. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości
równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu tj. 9
zł.
4. Termin wykonania duplikatu do 7 dni.
II. Zasady wydawania duplikatów świadectw szkolnych.
1. W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice ucznia lub pełnoletni
absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie
duplikatu świadectwa - zgodnie z
załącznikiem nr 2 do procedury – do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze
strony internetowej.
2. Do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.
3. Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera się opłatę w wysokości
równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu tj. 26 zł.
4. Termin wykonania duplikatu do 7 dni.
III. Zasady wydawania duplikatu karty rowerowej
1. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży oryginału karty rowerowej
rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie
duplikatu karty rowerowej zgodnie z
załącznikiem nr 3 do procedury – do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze
strony internetowej.
2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko
i imię)
3. Za wydanie duplikatu karty rowerowej nie pobiera się opłaty
4. Termin wykonania duplikatu do 7 dni.
IV. Powyższe opłaty należy wnosić .
1. W kasie UGiM Ozimek lub
2. Na konto UGiM w BS Leśnica o/Ozimek nr 19 8907 1050 2004 3000 1010 0002.
Wprowadzono zarządzeniem dyrektora 3/10/11 z dnia 19.10.2010 r.